გასვლითი სემინარები შესაბამის პირობას ქმნის, სტუდენტებმა პრაქტიკულ ფორმატში გაითავისონ შესაბამისი ცოდნა და უნარები.
კურსდამთავრებულები და მეგობრები

ნოდარ ჯავახიშვილი
ფარმსახლი, კომერციული დირექტორი
2013 წელს დავამთავრე გურამ თავართქილაძის სასწავლო უნივერსიტეტი სამართლის ფაკულტეტი.
ეროვნულ გამოცდებამდე დიდხანს ვფიქრობდი, სად ჩამებარებინა, თუ რომელი უნივერსიტეტი მომცემდა თანამედროვე განათლებას და დღეს უკვე ვხდები, რომ უმაღლესი სასწავლებლის არჩევანში არ შევმცდარვარ. მე მივიღე სწორედ ისეთი განათლება, რომელზეც თავისუფლად შეგიძლია ააშენო შენი მომავალი მყარი კარიერა.
გურამ თავართქილაძის სასწავლო უნივერსიტეტის დახმარებით მოვხვდი მსოფლიოს ერთ-ერთ საუკეთესო უნივერსიტეტში - Charles University in Prague, დავამთავრე მარკეტინგის ფაკულტეტი.
მადლობა გურამ თავართქილაძის სასწავლო უნივერსიტეტის აკადემიურ პერსონალს, ადმინისტრაციის წარმომადგენლებს, რომელთა დამსახურებითაც ჩვენ პროფესიონალებად ჩამოვყალიბდით, შევიძინეთ ცოდნა და ცხოვრების ასპარეზზე გავედით.
GTUNI ის ადგილია, სადაც ყველა საშუალება გეძლევა, მიაღწიო დასახულ მიზანს.
გირჩევთ, ბოლომდე იბრძოლოთ საკუთარი მიზნის მისაღწევად და ღირსეულად ატაროთ ამ უნივერსიტეტის სახელი.
ახალი ამბები
გასვლითი სემინარი საჯარო რეესტრში
2011 წლის 22 ნოემბერს გურამ თავართქილაძის სასწავლო უნივერსიტეტის ბიზნესის ადმინისტრირების ფაკულტეტის მეორე კურსის 28 სტუდენტს საჯარო რეესტრის ეროვნულ სააგენტოში გასვლითი პრაქტიკული სემინარი ჩაუტარდა.
სტუდენტებს მოუთხრეს საქართველოში ბიზნესის რეგისტრაციის სფეროში განხორციელებული რეფორმების შესახებ. მათ დეტალურად აუხსნეს, თუ რა პროცედურის გავლა უწევს ბიზნესის დაწყების მსურველ ნებისმიერ მოქალაქეს და რამდენად მარტივია დღეს საჯარო რეესტრში რეგისტრაციისათვის საჭირო ყველა პროცედურული რგოლის გავლა, საბუთების ჩაბარებიდან – ამონაწერის მომზადებამდე, მეწარმეთა რეგისტრაციისათვის საჭირო ყველა ტრანზაქციას, სარეგისტრაციოდ წარსადგენი დოკუმენტაციის ნიმუშებს, განცხადებებსა თუ სხვა მონაცემებს.
ასეთი სახის გასვლითი სემინარები შესაბამის პირობას ქმნის, სასწავლო კურსის თეორიული სწავლების პარალელურად, სტუდენტებმა პრაქტიკულ ფორმატში გაითავისონ შესაბამისი ცოდნა და უნარები.
ეს ყველაფერი კი ჩვენი ქვეყნის უმაღლესი განათლების სისტემის ოპტიმიზაციის, ბოლონიის პროცესით განსაზღვრულ მოთხოვნებთან დაახლოების, ევროპული განათლების სწავლების ფორმებისა და მეთოდების დანერგვას ითვალისწინებს.